Lebret Gilles

Pontivy

1 avis sur Lebret Gilles

joddwallgate

Par , le 13/01/2010

A professional, polite & gentle dermatologist. Willing to speak english ; saw him first 8 years ago when he referred me on to a plastic surgeon at no cost and enquired afterwards as to the outcome. Saw him again this morning and he immediately reassured me and treated the problem. This man is a good doctor.

Vous êtes sur la page Lebret Gilles à Pontivy. Découvrez d'autres Dermatologues à Pontivy, mais aussi les meilleures adresses Santé.