Trippen

Design from Berlin

Since the label's beginnings in reunified Berlin in the early 1990s, Angela Spieth and Michael Oehler have remained true to the idea of designing shoes which fulfil new ecological, functional and aesthetic needs. Innovative construction and pattern techniques produced a completely new style far removed from traditional images, and the resulting design concepts have received a host awards.

Promotions

Salle d'exposition temporaire de Trippen
Chères Clientes, chers Clients,

Notre boutique sera fermée du 30 septembre au lundi 04 octobre pour la fashion week. La boutique rouvrira le mardi 5 octobre.

Merci pour votre compréhension.

Votre Équipe Trippen

Vous êtes sur la page Trippen à Paris 3. Découvrez d'autres Couturiers à Paris 3, mais aussi les meilleures adresses Mode et habillement.